Regional Office, Kolkata,
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Instructions / Circulars / Orders

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S.No. Branch Circular / Instn. / O.O. No.
Dated
Subject Publish Date Console Sl. No.
1 Regional Office Kolkata I-2212023-ICT 213673
21-11-2024
EXPRESSION OF INTEREST EOI FOR PROCESSING OF LIVE LISTPDF icon size:(147.72 KB) .
2024-11-21 18853/2024
2 REGIONAL OFFICE KOLKATA 8532023
24-10-2024
EMPANELMENT OF VENDORS SUPPLIER SERVICE PROVIDERPDF icon size:(751.52 KB) .
2024-10-24 18561/2024
3 REGIONAL OFFICE KOLKATA 23-10-2024 Empanelment of supplier Vendor Service Provider for cartridges of MEPL brand printers MEPL MP3303 DW PrinterPDF icon size:(518.22 KB) .
2024-10-23 18551/2024
4 REGIONAL OFFICE KOLKATA No. 41.A.121203DR2023-Med.Admn
09-10-2024
Cancellation of candidature in connection with the recruitment of paramedical staff Group ‘C’ under West Bengal RegionPDF icon size:(173.88 KB) .
2024-10-09 18438/2024
5 Regional Office, Kolkata, West Bengal. 04-09-2024 मूल हिंदी टिप्पण आलेखन योजनाPDF icon size:(169.14 KB) .
2024-09-04 18037/2024

Last updated / Reviewed : 2025-07-11

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निर्देश

आपको CPGRAM वेबसाइट पर निर्देशित किया जा रहा है। यदि आप पहले से पंजीकृत नहीं हैं, तो आपको CPGRAM पर पंजीकरण के लिए कहा जाएगा। पंजीकृत उपयोगकर्ता सीधे अपने CPGRAM यूजर आईडी और पासवर्ड का उपयोग करके लॉगिन कर सकते हैं।

  • 1. CPGRAM में लॉग इन करें
  • 2. "Grievance Detail"के तहत "Others/Not Listed/Not Known" का चयन करें
  • 3. "Ministry/Department" ड्रॉपडाउन में ESIC चयन करें
  • 4. "Subordinate Department/Office" में क्षेत्रीय कार्यालय का चयन करें
  • 5. शिकायत का विवरण दें .

Instructions

You are being directed to CPGRAM website. You would be asked to Register with CPGRAM if not already registered. Registered users can login directly using their CPGRAM user ID and password.

  • 1. Login into CPGRAM
  • 2. In section "Grievance Detail" select "Others/Not Listed/Not Known"
  • 3. In the "Ministry/Department" Drop Down Select ESIC
  • 4. In "Subordinate Department/Office" select the Regional Office
  • 5. Provide details of the complaint

Proceed